Outlook: Hoe voeg ik een ander postvak toe aan?

dinsdag 25 oktober 2022

Hoe voeg ik een ander postvak toe aan Outlook?

Heb je meerdere accounts die je graag wil zien in je eigen Outlook of heb je medewerkers of collega’s waarvan je graag de mailbox wil kunnen zien? We hebben hieronder beschreven hoe je op makkelijke wijze een andere mailbox kan toevoegen aan Outlook.

Start Microsoft Outlook op.

Klik daarna op  Bestand,

Microsoft

Klik nu op Accountinstellingen,

Outlook - deel 5

Kies daarna weer voor Accountinstellingen,

Microsoft

Selecteer vervolgens je eigen account en klik op wijzigen,

Outlook - deel 3

Klik dan op de knop Meer Instellingen,

Outlook - deel 2

Klik nu op het tabblad Geavanceerd.

Outlook

Klik als laatste op de knop Toevoegen en vul het e-mailadres in van de postvak die je probeert toe te voegen.

Sluit vervolgens af door op OK te klikken en zodra je terug gaat naar je Outlook mailbox, dan zie je ook de andere mailbox(en) die je hebt toegevoegd.

Klik hier om meer te leren over Outlook

Mochten er nog specifieke vragen die je hebt naar aanleiding van het toevoegen van een mailbox, stel ze dan gerust. Of heb je interesse in onze Microsoft 365 diensten? Kijk dan even hier.

Onze nieuwsbrief ontvangen?

Vul hiernaast je e-mailadres in en je krijgt vanzelf onze nieuwsbrief.

Onze Privacy Policy kan je hier vinden.